Rekrytointi

Voimistelun ohjaajaksi tai valmentajaksi?

Viipurin Reippaassa tarjotaan toimintaa harrastevoimistelun, freegymin, aikuisvoimistelun ja kilpavoimistelun parissa. Etsimme ensisijaisesti ohjaajia, joilla on omaa voimistelu- tai tanssitaustaa.
Kuitenkin myös muut innokkaat ja oppimishaluiset hakijat, joilla on kokemusta ohjaamisesta tai liikunta-alan koulutusta huomioidaan.

Etsimme jatkuvasti uusia ohjaajia lasten harrasteryhmiin. Uusia ohjaajia tarvitaan varsinkin syyskauden alkuun ja toisinaan kesken kaudenkin. Mitä aikaisemmin olet liikkeellä, sitä paremmin voidaan suunnitella juuri sinulle sopiva lukujärjestys ohjauksista. Uudet, syksyisin alkavat ryhmät suunnitellaan jo keväällä, ja tällöin etsitään myös ohjaajia ryhmiin.

Mikäli sinulla on mielestäsi meille tarpeellista osaamista, niin ole rohkeasti yhteydessä!

viipurin.reipas@gmail.com

Toiminnanjohtaja, Kea Virtanen /050 911 3192

Mukaan vapaaehtoiseksi Viipurin Reippaaseen?

Tule mukaan iloiseen talkoo porukkaan!

Seura tarvitsee talkoolaisia erilaisten tapahtumien, kuten näytöksien ja kilpailuiden järjestämisessä. Jokaiselle apukädelle etsitään mieluisa homma.

Talkoolaiseksi kelpaa kuka tahansa. Kaikenlainen osaaminen on hyödyllistä. Voit tulla roudariksi tai leipuriksi, musiikkimiksaajaksi tai vaikka joka paikan höyläksi. Jos sinulla on jotain erityistaitoja, joita voit ja haluat päästä hyödyntämään niin kerro niistä rohkeasti !

Meidän tavoittaa osoitteesta:

viipurinreipas@gmail.com

Monta tapaa toimia!

Olisitko mielelläsi mukana ideoimassa uusia tapahtumia tai varainhankintakeinoja?

Onko kalenterissasi tilaa satunnaisille ideariihille hyvässä seurassa? Jos on - lähde mukaan Viipurin Reippaan vanhempaintoimikuntaan!

Voimistelijoiden vanhemmista koostuva vanhempaintoimikunta on vasta ajatuksen asteella. Mikäli innokkaita vanhempia ilmoittautuu riittävästi, toiminnan raamit luodaan yhdessä. Jos tunnet paloa lapsesi harrastuksen ja seuratoiminnan kehittämiseen, laita pikimmiten sähköpostia toiminnanjohtaja Kea Virtaselle osoitteeseen viipurin.reipas@gmail.com ja olet ensimmäisten vanhempien joukossa kehittämässä Viipurin Reippaasta Päijät-Hämeen vetovoimaisinta seuraa!